Tuesday, February 1, 2011

Announcement: Official Launching of FaheemWardrobe.com~`

Raikan February 2011 ini dengan CINTA dan KASIH-SAYANG.


Bersempena dengan kedatangan bulan CINTA dan KASIH-SAYANG pada tahun 2011 ini, Faheem's Wardrobe(FW) dengan berbesar hati ingin melancarkan secara rasmi website baru kami.  Bagi mereka yang baru pertama kali mengenali FW, website kami sebelum ini ialah http://faheemwardrobe.blogspot.com dan kini kami secara rasmi telah berpindah ke URL baru iaitu - http://www.faheemwardrobe.com.

Selamat Datang ke Faheem's Wardrobe!
Seperti yang telah FW war-warkan, kami akan menganjurkan satu peraduan bersempena dengan perasmian website baru kami. Peraduan yang diberi nama "Mother of The Year" ini mengambil tema "Energy Received, Energy Returned... Aspiring People Everywhere" untuk menggambarkan betapa kami menghargai jasa ibu-ibu yang mengandung, melahirkan dan yang bertekad untuk menyusukan bayi mereka secara esklusif selama dua(2) tahun.


Ini juga merupakan usaha kami untuk menunjukkan rasa berterima kasih atas penghargaan dan sokongan yang telah diberikan oleh anda semua. Peraduan ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia, berumur 18 tahun dan ke atas serta memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan. Keterangan lanjut mengenai pertandingan akan kami umumkan sebentar lagi.


Jauh dari lubuk hati FW, terima kasih semua...

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More